title
 

Effektiv Email Marketing

Emails er et af de mest benyttede kommunikationsværktøjer i dag og bliver brugt til effektivt at kommunikere på tværs af lande, enheder og tidspunkter. Virksomheder i dag kan med fordel nå deres kunder direkte i mail indbakken med Email Marketing som et stærk værktøj.

Kommunikationen til dine kunder kan indeholde information omkring et nyt produkt, en fortælling om en ny stor kunde eller andet interessant som kan fange opmærksomheden og give værdi til læseren.

 

Der er flere former for nyhedsbreve.

Standard nyhedsbrevet

Dette nyhedsbrev er det der bliver sendt ud til alle modtagere. Indholdet ikke er  specielt tilpasset, men er interessant for alle.

Special nyhedsbrev

Dette nyhedsbrev er til en mindre gruppe med særlige interesser eller behov.

Autosvar nyhedsbrevet

Dette nyhedsbrev er en samling af flere mails, som automatisk sendes ud til brugeren på et bestemt tidspunkt efter han/hun har tilmeldt sig nyhedsbrevet. Dette nyhedsbrev er utrolig effektivt.

Kampagne nyhedsbrevet

Dette nyhedsbrev er det nyhedsbrev du skal bruge når du har et specielt produkt du vil sælge. I halen af det kommer opfølgnings nyhedsbrevet som vi bruger til at huske vores brugere på vores kampagne eller tilbud. Det er her vi giver brugeren “sidste chance”.

Hver 3. siger nej tak til reklamer i postkassen. Hver 2. siger ja tak til nyhedsbreve.

  • Åbningsrate i %

  • Klikrate i %

Nyhedsbreve med værdi

Et værdifuldt nyhedsbrev er sendt til den rigtige målgruppe, med det rigtige budskab og på det rigtige tidspunkt. Hver dag bliver der sendt massevis af nyhedsbreve med forskellige budskaber, tekst og indhold. Det er op til afsenderen at komme med det rigtige budskab, f.eks. et ekstraordinært tilbud på et produkt eller information omkring en et event som du afholder. Fokus her er værdi for modtageren.

67% af dem, der afmelder sig et nyhedsbrev gør det, fordi de finder indholdet uinteressant.

Er dit fokus optimalt, så sikrer du også at dine læsere ikke sletter eller afmelder dit nyhedsbrev. WorksOnline sørger for skrive og målrette din kampagne optimalt, så du undgår at dine læsere finder dit nyhedsbrev uinteressant.

142

Mails vi modtager hver dag (gns.)

238

Mail vi sender hver dag (gns.)

1000

Ord som vi sender og modtager hver dag